Nyinsedda saker

0kommentarer

Tror visserligen inte att nyinsedda är ett ord som går att säga men det uttrycker vad jag känner just nu. Jag har insett en massa saker idag. Och jag får ont i huvudet av att tänka på dem. För jag blir helt nollställd när jag försöker genomföra någon av de (eller ja påbörja).

1. Körkort
Jag skulle ju försöka skaffa det så jag kan få åtminstone liiite frihet... Men nä jag orkar inte ens se åt något körskole håll, ens på internet. Det har så hög orka faktor att jag vet inte vad. Hade varit lättare om det gällde hästridning, det kan jag iaf någorlunda.

2. Php kunskap
Jag har också insett att jag bör kunna koda i php för att få min vilja igenom. Har så många webbläsarspel idéer att det skulle kunna täcka hela skåne. Kommer aldrig träffa på någon som kommer kunna koda ihop de till ett bra spel som kommer locka mängder av (betalande)medlemmar... Så jag får väl göra det själv istället. Men har tittat lite på php sidor idag, fattar men ändå inte. Bara att titta på koderna gör mig lika nollställd som förut. Kasst!

3. Födelsedag
Insåg idag att det inte alls är många dagar kvar tills jag fyller år. Och det är hemskt. För då har ännu ett år gått utan att jag har uppfattat det. Blir bara äldre och äldre utan att ha något mål att sträva efter... ORKA.

Kommentera

Publiceras ej