Trögt

0kommentarer

Har inte orkat skriva alls mycket de senaste månaderna. För att välmåendet kanske inte har varit på absolut hög nivå. Men just nu är det verkligen inte bra alls. Det är visserligen inte nerkört i botten med gråt och sådant. Det är mycket sällan jag har sådana attacker... Men perioder då ingenting är kul, fint, bra eller något är... hemskt... Allt är bara så neutralt. Kan inte tänka. Som en dimma fast än det är helt klart.

Det kan ha att göra med att jag av någon anledning slutade helt och hållet att lyssna på musik för någon månad sedan. Det blir så ibland, vet inte varför jag slutar och inte när jag gör det. Men det händer då och då. Slutar göra andra saker också som är viktiga på ett egentligt ganska viktigt sätt... Är i celibat av samma anledning också. Det är rätt trist men det är som om man inte märker det...

Har prestationsångest tror jag, har försökt rita en katt i flera dagar för jag behöver en kontur av en katt. Det blir typ ingenting alls av det. Kan inte rita något som ser verklighetstroget ut, kan inte rita något som ser sött ut. Kan inte helt enkelt. Fast jag hade kanske kunnat om jag hade släppt på begäret att lyckas. Har försökt att rita en ful katt, men den blir lika ful som de som jag försökte rita fint eller i alla fall bra.

Dessutom har jag en hel del photoshop arbeten jag borde göra men inte gör av lathet och idébrist. De mest brådskande är typ bara 2-3 arbeten.. Men sen har jag minst 30 till (och allt det ska kodas också -.-). Sen borde jag ta mig tid att orka bygga om och flytta hela min hemsida, egentligen borde jag flytta på samtliga hemsidor. Men jag orkar inte ta tag i någonting just nu. Skjuter allt på framtiden som för övrigt ser jävligt dyster ut.

Idag har jag i alla fall tagit tjuren vid hornet och letat upp en låt som jag kunnat lyssna på som stundvis är rätt bra. Även om video bilden är... Aningen för sexig kanske.. Men det är de flesta hardstyle videos (nu är den där musiken inte riktigt hardstyle heller)... Även om den säkert kan göra någon hardstyl-ig

Kommentera

Publiceras ej