Nästan detaljerad sexdröm förstörd

0kommentarer

Jag drömde i omgångar inatt. Först drömde jag att jag satt lite halvoskyldigt i en säng och lekte med en kille. När vi skulle sätta igång på riktigt knackade det på dörren helt frenetiskt. Var helt enkelt tvungen att öppna. Så jag öppnade och in stormade två för mig helt okända människor som verkade leta efter någonting, den ena gick in i köket och började bre mackor medan den andra fick omring och rotade och fimpade sin cigg på trägolvet. Efter det i någon sekvens av drömmen var jag hos mam's karlsloks morsa på middag eller så. Hon hade fått nästan kritvita ögon - högst läskigt!

Ungefär där vaknade jag av att tvn stod på och att det var Förhäxad på, jag skyller stenhårt på att det var det programmet som dödade min annars förmodligen braiga sexdröm.

Sen stängde jag av tvn och försökte återskapa drömmen, det gick inte. Men jag somnade i alla fall om och drömde istället att jag hade sex med en (manlig) modell, körde omkring en liten motorbåt i sjön som min mormor tidigare  bodde vid, hade en liten, helt vanlig digitalkamera som jag filmade med (ibland under vatten) och så gick jag på någon hetsk promenad med min mormor innan jag vaknade på riktigt.

Nu ska jag till skolan med några av mina tavlor och se vad som passar att ha med på utställningen som är i helgen.

Kommentera

Publiceras ej