Sexdröm

0kommentarer

Jag drömde att jag tillsammans med kanske 4-5st andra var semi kriminella. Vi var också fotografer och hade pistoler som såg ut som riktiga, lät som riktiga men som i alla fall för det mesta sköt ut vatten. Vi kidnappade folk vi kände, som i och för sig var kändisar, rivstartade våran flyktbil med den kidnappade i och sköt vilt kring oss med våra vattenpistoler. Allt medan vårat "offer" satt och pratade om gamla tider med alla i bilen.

Alla utom jag och kanske en till blev fängslade. Jag gick för att besöka dem och för att försöka få fängelsedirektören att ge dem sina kameror igen. Som ett slags flyktförsök antar jag. Fängelsedirektören var medelålders, blekfet och hysteriskt skabbig, typ med tunnhårig överkammning och sådana där läskigt tjockglasiga glasögon man ser ibland på tvprogram från 80-talets usa. Jag raggade på honom stenhårt och han gick till slut med på att ge tillbaka kamerorna om jag sög av honom. Vilket jag genast satte igång med att göra... Det var en helt verklighetstrogen avsugning dessutom. Sen väcktes jag av morsan som tyckte jag sov för länge.

Kommentera

Publiceras ej