Hrm

0kommentarer

Note to self: Lämna aldrig snuskbilder framme i datorn när datorn lämnas obevakad.

- Mamma såg några sådana bilder igår och började ställa obekväma frågor i morse. Det var inga jätte farliga bilder men typ pose med Nasse (inte på något snuskigt sätt). Bortförklarade det som flumbilder. Sen undrade hon vad folk egentligen gör på internet. Och att hon börjar känna sig gammal och ouppdaterad.

Note to self: Gör klar skrivuppgiften med bilder och allt.

- Ska beskriva vad jag har sysslat med under våren som bevis för skolans rektor. Det skulle varit inlämnat den 21:a



Alltså det är typ ingen tid kvar alls i skolan, verkligen jätte läskigt. Har bara två veckor kvar och sen är det slut. Vad ska jag göra då? Seriöst?! Jag är inte redo, helt galet oredo för allt. Att förska fly undan framtiden är hopplöst, men vad ska man göra då? Jag vet inte alls hur man ska kunna ta tag i saker och ting, det är läskigt. Önskar att det fanns en enkel väg, men det gör det inte. Idag kom jag på att de flesta brukar vara utflugna när de är i min ålder... Så vad gör jag hemma fortfarande? Hos morsan alltså... Känns ganska så olönt. Men och andra sidan, vad skulle jag göra annars? Aja... Det är väl dumt att tänka på det nu, har haft en hopplös vecka som det är.

Kommentera

Publiceras ej