Sexslav drömmen

0kommentarer

Idag/natt drömde jag att jag blev kidnappad av en psykiskt sjuk kvinna. Blev nyttjad som sexslav inne i mitt ena sovrum och ingen i min familj visste var jag var (även om det sovrummet ligger i samma hus som vi bor i). Kvinnan tog dit fler offer. Efter ett tag kunde jag rymma och varskodde att det fanns fler fångar där uppe på mitt rum. Men vi anmälde det inte till polisen. Inte ens när hon tog upp en hel grupp med barn anmäldes det. När jag tyckte att det var dags att kanske anmäla det så tyckte resten av familjen att vi skulle avvakta tills det tog slut av sig självt. Sen rymde två av de vuxna sexslavarna och då flippade kvinnan ur totalt och stökade till hela övervåningen. DÅ först skulle hon anmälas. Jag gjorde anmälningen till polisen, de tyckte det var jävligt märkligt att jag inte gjort det tidigare. Jag refererade till stockholmssyndromet men de var tveksamma till den förklaringen. Att man kan ha kanske 10-12 personer boende i ett rum av ett ganska litet hus utan att märka det eller bry sig så mycket om det alls.

Udda dröm, undrar vad om det finns någon - vad det betyder xD

Kommentera

Publiceras ej