Mintgrön mössa

0kommentarer

Jag och mam var och fikade i förrgår med morm. Efteråt åkte vi och handlade lite prylar. En sväng in i en tygaffär och jag hittade världens snyggaste mintgröna garn. Så nu har jag satt igång och göra en mintgrön mössa till i vinter. Synd att ingen annan kommer se min helt awesomea mössa, det är ju lite tomt på folk här.... Borde kanske sätta reflexer på mössan så folk kan hitta en om man skulle fastna i snön när man är ute...


Vet inte om det är för att jag har mens just nu men... Jag har en grymt dålig dag rent mentalt. Och egentligen hela veckan fast inte så som det är nu... Det låter iofs som pms rätt mkt men ja... Dåliga dagar lever jag med hela tiden men just idag är det sämre än det brukar. Det är så illa när man börjar tänka, tankarna tar aldrig slut och de går i en spiral neråt till ett bottenlöst hål i avgrunden..

För massor av år sedan när jag lite halvt om halvt, fast ändå inte riktigt, funderade över att ta livet av mig sköt jag det på framtiden som "tja händer ingen större förändring tills jag fyller 25år ja då är det kört med det här livet". Då var det typ 6-7år kvar. Nu är det 3år kvar. Jag vet inte vad jag vill göra med mig själv. Alls.. Som undanflykt hade det varit typ bäst att bli någons jävla hemmafru som föder upp ett helt fotbollslag med halvfula ungar som springer runt och gör bostadsområdet osäkert... Men det skulle säkert bli trist i längden, speciellt om karlsloken är vidrig...

Kan inte komma på något som jag vill göra, bara saker som jag inte vill göra. Har inga mål jag vill uppfylla, inga alls. Så jag vet inte alls vad jag ska göra. Känns lite dumt också att bara knata på och bli en marionett typ plugga och jobba med något som inte alls är min grej bara för att. Visst lite sånt får man väl lov att göra men liksom jobba kvar på fel företag bara-för-att... Nää... Och i dessa dagar är det nog dödsdömt att ens få något jobb. Speciellt inte här ute på landet. Speciellt inte om man inte har körkort, vilket jag inte har ens påbörjat. Så nä. Det är rätt dömt att misslyckas allt det här...

Kommentera

Publiceras ej