Incest och ansiktssprut

0kommentarer

I natt (läs. i dag) drömde jag under en längre period. För första gången på mycket länge. Det var faktiskt riktigt nice, dessutom ingen hardcore mardröm... Eller mardröm alls egentligen. Sånt är nice!

Hur som helst så drömde jag att jag var någon annan i en tid typ för 50år sen eller något. Min 'pappa' hade dragit och återförenats med typ sin gamla familj / ny för mig och var idealpappan för de döttrar som fanns i familjen. Allt medan han total ignorerade sina barn i den familjen han haft ditintills (även om han bara var styvpappa till typ hälften). De typ sprang runt och lekte i skogen och gjorde saker som han aldrig gjort med 'min' familj. Avundsjukan växte och växte. Till sist konfronterade jag honom i en rum och då fick jag vitt på svart veta vad han hade i tankarna. Dvs incest. Följde efter honom tjaffsandes till en stuga där det istället blev ... tja... Jag blev knullad istället, typ bara in och ut förvisso och sen runkade jag hans kuk istället tills han kom i ansiktet samt munnen på mig.


Tur att det bara var en dröm, visst slutklämmen är nice. Men inte med sin farsa xD

Kommentera

Publiceras ej