fy fan för det här.

0kommentarer

Denna dagen var ungefär som gårdagen. Den spenderades till 70% i soffan, framför tvn, zappandes mellan olika tvprogram. Det ena mindre värt än det andra. Samtidigt ritade jag och skrev på det första kreativa jag har gjort utanför datorn på flera månader. Det blev typ bra. Men jag kommer hata det typ i morgon förmodligen. Slutprodukten kommer garanterat bli skit och jag kommer aldrig visa det för någon. Än mindre ett bokförlag (det är en bok). Vid lunch tid drog jag på mig mer anständiga kläder och gick med värkande rygg och hungrande mage ut med hundarna. Gick extra långt bara för att gamlingen skulle få skita. Han höll sig mot min vilja. Sen gick jag in med de, skar upp mat till resten av djuren och så ut igen, fortfarande med alla krämpor.

Väl inne igen blev det upphettad lätt torr spagetti med bönor och riven ost på. Smakade sådär men det fungerade. Fler timmar försvann framför tvn sen kom hungern tillbaka, orkade inte äta något, samtidigt kom värken tillbaka i ryggen fast massa gånger värre. Övervägde att ta en alvedon, beslöt mig tills sist för att göra det. För värktabletter skyr jag om det inte är absolut akut. Typ så akut blev det några min senare. Gick iväg för att provligga morsans säng för att komma åt en mjuk plan yta. Slutade med att jag låg på golvet och kved av smärtan, fast sen kom morsan hem med mer alvedon, tog en till och låg kvar där en stund till.

Alltså, jag har haft mens sen jag var 10år. Och aldrig, verkligen aldrig, har det känts så här jävligt. Som det gör nu. Visst det kan ju göra ont men så här? Give me a fucking break? Funderar på att supa till det i morgon (senare idag) för att se om det hjälper?

Kommentera

Publiceras ej