Gör mig ensam.

0kommentarer

Kan inte den här dagen ta slut typ ... nu... Gärna för typ... 5 timmar sen eller ännu tidigare. Jag har väntat i flera veckor på att den här dagen ska ta slut. Och på att min mamma ska bli frisk. För jag vill vara ENSAM i huset. För första gången på snart 3 veckor (om man bortser från två dagar jag fick i veckan samt igår när de var på IKEA hela dagen). JAG VILL VARA ENSAM.

Får grava koncentrationssvårigheter när det är folk i huset. Med min mamma går det bättre. Men även hon skulle gärna kunna vara på jobbet lite mer, iaf när jag själv försöker just koncentrera mig. Just nu sitter de i vardagsrummet och diskuterar någon äcklig gammal mac-laptop. Vardagsrummet är husets absolut kallaste rum (om man bortser från ett av mina rum). Även om det eldas i rummet så är det knappast över 16-17 grader. I jämförelse med matrummet som gränsar till deras sovrum där temperaturen ligger på 20-21. Jag själv sitter i vardagsrummet men det är endast pga att min dator står där (stationär). Inte en chans att jag hade suttit här om inte hade varit för att datorn stod här. Att man frivilligt vill vistas i det här rummet när det finns varmare altenativ är en stor gåta, som knappast kommer få ett svar.

Frustration. Det är vad jag känner. Jag vill vara ensam så jävla mycket att jag nästan kräks. Vill dunka huvudet i väggen och skära av mina öron - om jag visste att det skulle få ljuden och rörelsen i huset att sluta, tystna och stanna av. Jag vill inte mer. Jag VILL INTE MER. Jag orkar inte.

Kommentera

Publiceras ej