Lite... Läskigt...

0kommentarer

Som det är nu så sover jag på dagarna och är vaken om nätterna... Normalt sett brukar jag sova ungefär mellan 8-12 på dagarna och sen vara vaken från 12-8... Men eftersom morsans karlslok var hemma och var sjuk under första delen av veckan så beslöt jag mig för att sova längre än till 12 en dag... Så jag somnade i vanlig tid vid 8-9 och sov, djupt tills jag väcktes av gnällande hund och jamande katt, släppte in katten och gick ut med hunden - klockan var 13 nånting, kom in och så ville andra hunden ut, släppte ut henne och så kom hon in igen.. Sen gick jag och la mig igen... Jag VET till 100% att jag har gjort det.. Men jag har inget direkt minne av att jag gjorde det i praktiken.

I kväll blev det strömavbrott, när strömmen kom tillbaka var internet utslaget. Försökte att få igång det men icke... Så jag började rensa upp bland mina bilder på datorn i brist på annat att göra. Sorterade och slängde och packade ihop för att flytta saker till externa HD:n. Testade internet under tiden då och då. Så när jag var klar med packningen av bilder stängde jag av datorn, drog ur sladden och sen in med båda sladdarna till externa och stordatorn, drog igång datorn och gick ner för att borsta tänderna, se till elden (som slocknat)... Och då blev det strömavbrott igen... När jag kommer upp till datorn för att flytta över bilderna till externa igen är jag totalt beredd på att ta min laptop och gå och se en film eller något istället... Testar internet och - kommer ut på det! Awesome! Men udda som fan :3

Kommentera

Publiceras ej