rejittre trejteejefomd

0kommentarer

Idag tycker jag synd om mig själv. För jag har blivit smittad av resten av familjens äckliga förkylning, bara för att verkligen har gjort ALLT för att smittas. Kanske inte medvetet men ändå gjort det. Typ som att nysa rätt ut i luften utan att förhindra det på något sätt. Eller nysa och hålla för MUNNEN.. wtf? Nysa i handen är öht vidrigt speciellt om man inte tvättar händerna efteråt. Okej, jag är inget renlighetsfreak heller.. Men det finns ju gränser! Så förkyld it is, ont i halsen, svag hosta, inget slem. Feber förmodligen och huvudvärk ... Men sistnämnda kan bero på annat...

Var hungrig, orkade inte göra mat men hittade en förpackning med bönor i kylen. När jag öppnade den for den i vasken, in i en kastrull med diskvatten i. Äckligt. Orkade inte göra något åt det. Samtidigt gnällde hunden och det blev för mkt på en gång. Hamnade på golvet gråtandes i flera minuter med en hund som fortfarande gnällde och en som försökte trösta något helt enormt. Lyckades efter ett tag resa mig upp och gå och sätta mig i soffan och fortsatte där ett tag innan jag lät det avta, har varken tid eller ork att få ett gråtutbrott (som kan vara i flera dagar). Fortfarande hungrig sökte jag mig till kylskåpet och rörde ihop chokladsmör eller vad man ska kalla det. Tröst ätning i hög klass framför Oprah på tvn.

Nästa vecka? Är det sportlov i den skolan som morsans karlslok jobbar på... Det innebär att han kommer vara hemma här i en heeel vecka. Jag har fortfarande inte återhämtat mig mentalt sen julen. Han var här typ hela förra veckan och i helgen och jag lyssnade typ sönder min hörsel helt och hållet än lyssna på hur han rosslar slem i handen. Vidrigt. Jag kan inte föreställa mig något hemskare än att han ska vara här och föra äckliga oljud i en hel vecka till. Jag kommer dö. Eller iaf mer seriöst överväga självmord. Om jag inte lyckas fucka med min dygnsrytm så att jag sover när han är vaken och är vaken när han sover. Men det är jobbigt för nu har jag precis lyckats vända tillrätta det hela. Blä.

Kommentera

Publiceras ej