Sista dagen <3

0kommentarer

Idag är sista dagen, hoppas jag innerligt. Om det inte är sista så är det nog näst sista. Men tack gode gud för att tortyren tar paus några dagar nu. Håller verkligen på att bli knäpp. Idag som förmodligen är sista dagen tänker jag sova. Så gott det nu går. Sover i vardagsrummet, där det tenderar att vara mkt stoj. Varför gör jag det då? Well, det är en armlängdsavstånd från öppnaspisen jag sover = varmt och skönt. Sen är elementet avstängt inne på mitt rum, eftersom jag spenderar så lite tid där inne och inte har något djur vid liv som bor där (hamstern dog) - ca temp i mitt sovrum är nog runt 5+. Rummet bakom mitt sovrum är kallare... Så ja det är kallt. För kallt för mig.

Har klättrat på väggarna (i detta huset är det mest taket som räknas i sådana fall) och blivit elakare och mindre tålmodigare för var dag som gått. Det har varit underbart att få / kunna freaka ut på nätet. Dock tror jag nog att jag har retat upp lite för mycket folk. Så mycket att jag inser att det är bra att lägga locket på nu och undvika de platser ett tag framöver tills de, förhoppningsvis glömt av det hela.

Snart ska jag fira att julledigheten är slut inom bara några timmar, med att gå och däcka framför tvn.

Kommentera

Publiceras ej