Känner mig död.

0kommentarer

Senaste veckan har tagit hårt på mig, känner mig död i huvudet...

* I söndags lyckades jag med bedriften att knocka mig själv i bakhuvudet, hårt. Stod framåtlutad och tog på min bh och när jag reste mig upp sa det bara pang i skallen. Smärtan från smällen spred sig till resten av bakhuvudet blev lite vimsig sen försvann all smärta i typ 2 dagar. Nu har det börjat göra ont där igen där smällen tog...

* Vet inte hur det såg ut med sömnen förra helgen eller veckan dessförinnan. Men denna veckan har det blivit ungefär så här: Måndag - ~6 timmars sömn varav ~3 timmar i högt oljud, Tisdag: - 30min sömn, Onsdag: - ~4 timmars sömn, Torsdag: ~4 timmars sömn. Utvilad är det sista jag känner mig. Har typ en IQ likvärdig en sönderhackad smörstekt daggmask...

* I går skulle jag ut med hundarna och klippa gräs, med sax. Hela kombinationen ledde till att jag körde in den vassa delen av saxen riktigt hårt in i handflatan. Hela benstrukturen i handen gjorde ont efter det men på ytan blev det bara ett parantesformat sår typ ). Det verkar läka bra dock så man ska väl inte gnälla allt för mycket.



Just nu håller jag på att tortera mig själv med min epilator (liten maskin som rycker upp hårstrån med roten). Lena ben <3 Pain </3 Somnade med skype på i natt, mitt i ett samtal med en webcam igång på en sån där sida där folk visar när de typ runkar och sånt. Så jag vaknade vid 4:a tiden med någon gubbe som satt och tokrunkade i cam med mitt headset bredvid mig och skype och msn blinkandes... Tja... Vad säger man..

Kommentera

Publiceras ej