Små snoppar.

0kommentarer

"Och nej, det där med att alla biffiga killar överkompenserar för en liten snopp men jag måste erkänna att alla killar jag mött som har varit sådär extremt vältränade antingen har varit väldigt, väldigt korta (typ 160 cm) eller, har det visat sig, haft väldigt små kukar. Eller båda. Stackars dem. Det är så himla besvärligt när man hamnar i säng med en kille med en tummetott mellan benen, för vad ska man göra med den? Att runka av den är ju ungefär lika upphetsande som att smeka en penna och att suga på den känns lite jobbigt när man får in hela i munnen och så kommer den knappt innanför tänderna... Jobbigast blir det när de ska försöka med något slags penetration och man ligger där och tänker: Hur gör jag nu? Stönar jag lite och låtsas att jag känner att jag har någonting mellan benen för att vara snäll, eller... och vad händer om han inte kommer på jättelänge, måste jag ligga kvar då? Framför allt: Känner han någonting själv? Om inte jag känner något, hur kan han då göra det?

Nej... Det är lite besvärligt det där med små snoppar."



@ Misslyckat sex-tråden

INTE jag som skrivit det men jag finner det oerhört sant och hysteriskt kul :D

Kommentera

Publiceras ej