Udda..

0kommentarer

Eh... Däckade kanske 20-30 min nyss och hann på den korta tiden med att drömma.. En för övrigt ganska udda dröm...

Skulle till skolan, var lite försenad, typ natt ute. Kliver in i ett klassrum (fel dock) och det är inrett som ett bibliotek. I en soffa eller likn ligger en gammal klasskompis (en kille jag gick i samma klass med i 6-9) med bar överkropp. Bredvid honom sitter två-tre tjejer helt nakna, jag strippar av och sätter mig vid de andra. Sen kommer typ massa folk in och börjar kasta runt ihopskrynklade bollar av papper med för dem viktig information eller fakta om någonting. Vid något som liknar en bardisk sitter en lärare och frossar i godis och glass. I något hörn sitter två av mina gymnasiepolae och bläddrar i en bok helt frånvarandes. Själv springer jag runt och letar efter en klocka som fungerar för alla visar olika tid. Men på samma gång känns det bra att veta att man skolkar (precis som på den gamla goda tiden :3).


Ska väl sova mer på riktigt snart men blev just uppringd på skype :3

Kommentera

Publiceras ej