Nattliga drömmar

0kommentarer

I går drömde jag om hur jag förföljde en tjej klädd i lila kläder, blev upp plockad av en 'gubbe' jag känner på cykel och han bad mig akta mig för henne (delvis för att tjejen var av utländsk härkomst och för att han är smygrasistisk, trots att han själv inte är svensk). Följde efter henne igen, till ett hus. Jag och några till skulle in och upp i huset. Men tjejen höll emot dörren, så jag sms:ade någon inne i huset och skrev att vi var tagna som gisslan. Sen fick vi gå in i huset och där fanns H (från H / P). Nästa drömsekvens skulle jag hälsa på en kompis som börjat på ett universitet eller så. Hon bodde i en stad som jag såg från långt håll där jag stod - staden bestod av hus som såg ut som microship. Staden var så förvirrande och högteknologisk att jag inte hittade rätt utan vaknade.


I natt drömde jag hur jag och två andra var i Afrika. De hade kanalbåtar som man åkte omkring med. Vi åkte till någon filmstadio och skulle se typ Alice I Underlandet där. Stadion var ENORM typ 1000 platser. Och alla platser fylldes med asiater. Vi gick därifrån typ innan filmen ens börjat. Sen skulle vi till vårat läger som låg ute i vildmarken. Det var lite skandinavisk miljö fast det sprang omkring hyenor och gaseller och sånt. I några hagar vi åkte förbi stod det hästar/eller andra liknande djur som såg ut som denna.. När vi väl kom till lägret hade de lagt upp en hög med halm och vid halmen låg en död man. Vi gick fram och kollade och medan vi var där tog halmhögen eld och mannen försvann i lågorna. Det låg fler lik inne i halmhögen och någon av de hade något som sköts iväg flera hundra meter fram, det var som ett rött ljus som började dansa långt där framme innan det avtog och dog bort.

Kommentera

Publiceras ej