"Kidnappad"

0kommentarer

Jag har ingen aning om vad jag gjorde fram till igår kväll. Antagligen satt jag vid datorn i morgonrock och frös. Förmodligen lyssnade jag på den här och den här låten på spotify. På så hög nivå att hörseln säkert tog skada. Det gjorde ingenting, för obehagliga ljud stängdes ute. Tror att jag just hade beslutat mig för att gå ut och se till djuren, för jag hade inte musiken på. Mamma kom "inrusande" med dramatisk (rädd?) röst och sa "Det kommer tre människor" (alienated landsbygdsboende som sällan får besök). Jag vet inte om jag gick ner eller om jag gick in i mitt rum. För rätt som det var sa mam's karlsok "*** du har besööök". Och där var jag med morgonrock... Fast inte många sekunder till. Fort in i rummet och letade fram anständiga kläder på överkroppen (hade mysbyxor, endast, på underkroppen). I det ögonblicket jag bytte om trodde jag att det var min fd. fd. rektor som kom på besök. Det var det enda logiska, då hon flyttat till trakten.

Men icke. Ett tu tre stod där en kompis från gymnasietiden som jag inte sett på typ 3år. Tillsammans med hennes sambo.... Och deras (eller nog mest hans) kompis. Det blev lite "Jippi! Woho! .... BAJS!" eftersom jag vet (fått höra över msn) att den kompisen är vad jag förmodar, kåt på mig. Jag vet inte vad jag hellre hade knullat faktiskt. Jag gillar inte sub killar sådär nämnvärt... Denna är oskuld så det förslår och det torde innebära att den också är sub. Så nej. Tack. Jag. Klarar. Mig. Sen blev jag lätt taffsad på, förhållandevis awkward situation. Som slutade med att de övriga sa åt honom varvid han blev sur och gick och satte sig och sov i en fotölj. Sent om sänder beslutades det att jag skulle följa med de upp (till HBG). Sagt och gjort, karlslokarna åkte bak - tack och lov. Och min kompis körde. Blev rätt mycket snusk diskussioner på väg upp, som det alltid blir...

Väl hos de försvann lyckligtvis creepet hem till sig och vi gick upp till deras lägenhet och fortsatte pratet, käkade lite, kolla på en dokumentär om porr och början på en film. Innan det blev dags att däcka. Jag fick ett mycket mysigt manligt sällskap i form av en katt som är systerson till en av mina och som är extremt lik min andra katt som är halvbror till de andra två. Typ en miniatyr av min ena katt var mitt nattliga sällskap i alla fall. Eftersom det blev omställt till sommartid nu så var jag inte alls säker på hur mycket klockan var om resten hade försovit sig eller vad som höll på att ske. (Rastlös?). För min kompis skulle rycka in och extrajobba på sitt arbete som stallskötare. Jag följde med som hobbyfotograf. Även om jag inte fick så mycket till bilder. Min kamera var rätt urladdad.

Åkt hem typ efteråt, mam fick hämta. Sov typ hela vägen hem och gick och tog rätt på djuren typ direkt efter jag kommit hem. I morgon (dvs senare idag) är planen att jag ska iväg till Malmö och sova över hos en annan kompis medan vi fullföljer vårt projekt.

Kommentera

Publiceras ej