Vill ha något bättre

0kommentarer

Om jag vill ha Ozzy Osbourne nöjer jag mig inte med Justin Bieber. Den jämförelsen gör jag med den killen jag fick trånandes efter mig. Han skrev på facebook och ville bjuda mig på en fika. När jag tackade nej så bjöd han på middag. Tackade nej igen. Och sen dess är det tyst. Men ärligt. Jag vill hellre ha Ozzy Osbourne (eller egentligen långhårig finsk cello metal snubbe :3) framför Justin Bieber (han ser inte ut så men på samma nivå av oskuldsfullhet). Däremot började jag känna lite dåligt samvete. Och övervägde att utaktionera honom på ett hästforum där det sitter massor av tjejer som vill ha en singelkille med egen gård som har stall man lätt kan ha hästar i. De är ju inte dummare än att de nappar på det liksom. Men jag låter min tjejkompis tipsa honom om den sidan så får han ta tag i det själv.

Kommentera

Publiceras ej