Drömmar

0kommentarer

Drömde i förrgår att jag var på sjukhus och skulle opereras eller något. Låg på en rostfri brits med massa läkare runt om. På en brits i samma rum låg min kompis och hade någon monitor/fjärrkontroll i handen. Denna var kopplad till mig så hon fick ge mig starka elchocker när hon själv behagade (vilket hon gjorde). Hela drömmen var rätt gore, för blod och köttslamsor for omkring som tomater i en mixer längs med de rostfrittstålklädda väggarna samtidigt som elchockerna for omkring så att jag typ lyfte.

Igår drömde jag att jag upptäckte en gas/kemikalie som utplånade fettbilande saker. Jag gjorde i ordning en spann av denna kemikalie och hällde ut den utomhus. Inom några minuter såg jag hur rapsen vissnade ner. Först hela fältet vid huset och så småningom alla andra rapsfält som syns från huset. Känslan var typ "Oooooooops! :$$$$$$$$". Sen blev jag paranoid i drömmen (no shit liksom).

I natt drömde jag två drömmar som jag kommer ihåg. Den första drömmen tar sin början i öknen vid en motorväg på väg till ett observatorium eller liknande (som var synligt längre fram). Bilen hade gått sönder och jag och den andra som satt i bilen hade just beslutat oss för att gå till detta ställe till fots istället. Ett "sandmoln" tornade upp sig uppe i himlen och vi beslöt oss för att skynda oss mer. Men just när vi började springa så ramlade "sanden" ner. Det var stenbumlingar stora som personbilar. De fortsatte att falla men vi kryssade oss fram mellan de fallande stenarna till målet. Det var typ jordensundergång som var på väg att ske (äntligen?).

Andra drömmen är rätt fail. Det var vinter och -16 ute. Då får jag den brillianta idén att ta ut min sköldpadda som jag tydligen hade. Men jag var tvungen att ta in den igen om det blev kallare. Så sköldpaddan läggs i en hink med riktigt hett vatten och... Glöms bort. När vi väl kommer på det så har den växt till orimligt stor storlek på så kort tid. Och den går inte längre ner i sin burk den bott i till dess.

Kommentera

Publiceras ej