drömmar...

0kommentarer

Drömde ett helt småplock av drömmar... Bland annat...

Så låg jag i sängen och kliade mig på benet, kände något bröstvårtsliknande vid sidan av knät en bit upp på benet. Tänkte inte mer på det utan somnade. När jag vaknade dagen efter kände jag på det igen och såg det i dagsljust. Då var det en cirkelrund stor som ett kaffekoppsfat märke på benet. Det kliade inte med det fanns där. Sträkte mig efter kameran och fotade en bild på det.

Vidare drömde jag att vårat hus byggdes om, det skulle bli större och trädgården skulle få en extreme makeover. Den fick typ en vallgrav, llite som en vattenpark där massor av vatten (ofc) flötomkring samt en väldig massa vattenväxter som en hord av människor fick plantera för hand. Vattnet, värmen och växterna gjorde att luften dallrade som i en regnskog.

Sen kom jag av misstag in på någons konto på ett spel som även jag spelar. Kollade igenom hennes spel av nyfikenhet och människan har mer spelpengar än mig... Men hennes spel är klart sämre än mitt så ... Jag överväger att kommentera detta genom att skriva ett mail till henne eller ändra hennes spelhemsidas press... Sen om jag verkligen gör det är en annan sak, jag vet inte för sen slussades jag vidre till nästa dröm...

Där jag hade sex, bakifrån med Alf aka internetpolare. Det var nog ungefär så dåligt som det skulle bli irl om vi knullade.. Han körde på och sen däckade han på mig..

Kommentera

Publiceras ej