Fucking jävla skitvecka.

2kommentarer

Är man en spoiled brat om man uttrycker uppenbart hat mot sitt liv? "Jag vill inte mer, jag vill inte mer, jag vill inte mer, jag vill inte mer, jag vill inte mer, jag vill inte mer, jag vill inte mer..." Tätt följt av gråt i massor. Kom just in från att ha försökt ta hand om djuren. Uppskattningsvis 20 minuter ute, 10min som enbart gick åt att gråta och önska att kniven i handen bara kunde sliza right through halsen på en och att man får ligga där ute på ängen och förblöda tills nån granne rider förbi eller tills mam kommer hem. Men att snitta sig är inte min grej. Ens om det lockar så mkt. (Inte än?). Fick ett utbrott på hunden som gnällde, klarar inte av det högfrekventa ljudet, det är instant rage just nu. Normalt sett förträngs det länge innan rage uppstår. Bad honom hålla käften, flera gånger. Andra hunden bara skakar av rädsla, hon gillar inte när man höjer rösten. Sen mer gråt och det där "jag vill inte mer, jag vill inte mer" gånger 20 eller mer. Och mer gråt. För jag vill verkligen inte mer. Lillhunden försöker trösta. Det går inte, inte alls. Samlade mig och gick ut med de, en servett fick följa med. 15min promenad, varav minst 5 tillbringades gråtandes på en sten. Resultat en genomblöt servett. Och så fortsätter det ännu. Är man bara bortskämd om man whinar över att allt är skit? Det kunde vara värre, men vem fan bryr sig om det, nu?

Är så orimligt less på allt just nu.

2 kommentarer

den som vet

08 Nov 2011 05:58

JA! Man är bara bortskämd! Skärp dig och sluta med ditt jävla gnäll nu. När du gjort det så kan du börja med en grundkurs i Svenska om du nu nödvändigtvis ska ha en blogg.

69

20 Dec 2011 13:48

Nej, du är inte alls bortskämd. Du behöver inte skärpa dig och sluta gnälla för du har all rätt i världen att göra det. Visst kunde det vara värre, men som sagt, vem an bryr sig om det just nu, det är ju NU som händer.



Det var ju ett tag sen det här och jag hoppas att du känner dig bättre idag.



Grundkurs i svenska? I helvete heller. Det var en låg kommentar som inte alls skulle ha skrivits.

Kommentera

Publiceras ej