Mardröm?

0kommentarer

Vaknade upp, nyss, hade drömt, var länge sen.
Drömde att jag hade fått en dotter, en spädis, som jag typ inte visade något intresse av alls. Jag och mam var ute och handlade kläder åt denna lilla spädis. Mam försökte köpa kläder som passar en ettåring. När vi kom ut ur butiken och skulle köpa biljetter på pressbyrån så köpte hon istället två bitar godis och sen slutade hon svara på tilltal och förvann ner i min ryggsäck eller något (hon försvann iaf). Jag blev sur... Men sen insåg jag att hon kanske just hade dött...

Tidigare under natten drömde jag att jag befann mig i ett högre hus med kanske 5-6 våningar. Man kunde själv gå upp för huset, inte som ett trapphus men något liknande fast utan trappsteg. Det var tungt att gå uppför. Det fanns en hiss med men den hade dagisklasser dekorerat med teckningar på utsidan som man såg genom glasväggar. De hade satt upp dessa med ståltråd. Vilket var ämnet att diskutera för många som såg detta "förstår inte varför de använder sånt - här?!".

Kommentera

Publiceras ej