Hönsgård delux.

0kommentarer

Hoho kul att man får höra att man sitter och skriver saker som inte är sanna i bloggen. Jag presenterar fakta. Jag snackar inte skit. Här är enda stället det gick att snacka med dig förut och nu när jag brutit lär det vara enda stället som finns kvar. Detta resonemanget kanske du får mer utav än det andra?

***** säger:
hur har du spenderat din eftermiddag?
har du också jämfört din penis med ponnys?
Mentaldisease säger:
nej, jag har städat djurburar och fått ett aslångt sms från mitt ex kk som inte tycker han har gjort något fel alls när han raggade upp min skypekompis och gjorde henne till sin hona medan vi fortfarande var 'tillsammans'

+

***** säger:
tror aldrig jag haft några sådana konflikter med någon tjej.
och jag har ändå bott tillsammans med två bipolära damer.
Mentaldisease säger:
han valde ett sjukt dåligt tillfälle att göra det där på
typ förra helgen ville han träffas och knulla, tre dagar senare är han super kär i den där och han tycker inte det är svinigt


Jag vet inte om jag vill träffa dig igen, det är för hastigt på. Jag vill ha en paus och tänka igenom allt. Jag kanske gör eller gjort en höna av en fjäder osv. Jag tänker bida min tid och försöka att inte tänka på allt som skett. Sen får vi se.

Kommentera

Publiceras ej