Som svar på sms:et

0kommentarer

1. Du raggade och hade känslor för henne redan innan jag avbröt det vi hade. Dvs du hade två bollar i luften samtidigt och brydde dig inte om att släppa den ena när du inte ville jonglera den längre eller iaf inte lika mycket som förut. Rage:t hade blivit betydligt mindre om du bara hade agerat bättre i den frågan samt punkt 3.

2. Att ni dissade resten av gruppen för att prata privat. It let the fire maximalt när du bara loggade ut just som man skulle skriva något till dig. Bara för att hon loggade ut sekunderna innan. Och då var vi fortfarande 'tillsammans' nu kvittar det ju ganska mycket.

3. Att ni även inte erkänner att det var något på gång. Varken för mig eller för L. Även om det är så sjukt jävla tydligt att det är något på gång. Nu vet vi ju vad det är i och för sig så det kan ju kvitta det med. Men ändå. 

4. Du verkar förvränga sanningen när du skriver/pratar med henne. Som att jag sitter och skriver skit om dig här medan jag presenterar fakta. Hon har vad jag vet inte tillgång till bloggen så hon kan inte läsa själv vad som skrivs ändå. Du behöver inte förvränga sanningen för henne.

5. Hon skulle antagligen kunnat ta vilken annan kille som helst eftersom hon var avundsjuk på det du sa till mig och då ville hon också få sådan uppmärksamhet. Du var antagligen bara tillgänglig. Hon gillar ju inte ens långhåriga killar, skägget dissar hon ju också ur på (och det har du ju rakat av nu).


Sidenote: Jag bröt kontakten med dig på facebook, msn och skype eftersom det kändes dumt att ha dig kvar när jag tog bort henne.

Kommer inte på fler anledningar nu. Men det kan säkert vara fler. Men färre är det ju knappast. Och jag kanske fortfarande överreagerar. Men det är på det fetmarkerade som verkligen är störande.

Kommentera

Publiceras ej