Soo much rain!

0kommentarer

Drömde att det var typ tropisk orkan och jag var hemma hos en veterinär eller något tillsammans med några andra. Regnet öste ner och så låg huset nära vattnet så vågorna var ashöga. Vi tittade ut genom fönstret och såg en ko som höll på att drunkna så vi fick gå ut och hjälpa den upp och in i den temporära värmen i huset. Vattnet utanför steg och steg och vi fick byta rum flera gånger eftersom att vattnet bara fortsatte att stiga. Konstigt nog gick vi inte upp på¨övervåningen men det var väl pga kossan. Vi började slita upp stoppningen i väggarna för att försöka hitta metall för att göra nån slags Macgyver manöver. Men så slutade det regna och då skulle nån av de andra iväg tyckte hon. Trots att det var flera meter vatten utanför.

I nästa dröm hade jag blivit någon slags sexslav åt två gubbar som försökte söva ner mig när jag satte mig på tvären för att jag inte ville ligga med någon av de mer. Men sen vaknade jag x)

Kommentera

Publiceras ej