Strålande.

0kommentarer

Verkar vara på g att halka in i en period av menlöshet. När allting känns helt sjukt meningslöst. Typ så det inte gör något om man totalförsvinner från jordensyta. Kan ju anta att det inte skulle ha så vidare stor impakt på världen utöver familjen om så skedde.  Lite sådär sucks to be me när man har en viss hum om vilka växter som växer i trädgården som är typ potentiellt riktigt farliga att förtära. Men och andra sidan ska man kanske tänka så som det citat jag hörde i Deadliest catch; "Life might sucks but the alternetive is unacceptable"

Konstigt nog drömmer jag inga mardrömmar just nu, det brukar jag så gott som alltid göra när jag väl drömmer. Hittills i veckan har jag drömt om punchglass och hårklippningar. Ingen som var direkt läskig som så. Min enda vän som jag träffar ofta har skaffat valp för några dagar sen. Nu lär det dröja aslänge tills vi kan ses igen. Hon kan ju inte direkt komma hit hux flux med valpen och jag hittar inte från stationen till där hon bor och vappen kan nog inte gå så långt heller i början. Men, men finns väl inte så mycket att göra antar jag. Är ju kuligt med vappe också :3

Fast just nu vill jag mest bara ligga och stirra i taket eller väggen (vilket jag väljer kan göra detsamma de flyter ändå samman rätt mycket). Och andraidsn kan detta tillståndet komma sig av att jag är trött med... Men även om det är anledningen så stämmer ändå det där uppe. Orka hopplösheten.

Kommentera

Publiceras ej