Dricka spya?

0kommentarer

Hade tråkigt, kändes lite halv hopplöst. Men har en sån dag idag, eller om det var igår. Eftersom jag var vaken nästan ett dygn utan att bli trött. Låg och kollade på serier och filmer tills jag mer eller mindre tvingade mig själv att somna. Väcktes av att det var middag, toppen, man är ju oftast inte alls sådär jättehungrig när man just vaknat. Men, men...

Hoppar man frammåt lite så testade jag i alla fall Secondlife spelet för första gången. Det verkade ju ... kul... eller så... Men jag fattade för det fösta inget, eftersom jag inte orkar läsa några instruktioner eller något. Sen hamnade min avatar i en rosa grön värld där man skulle samla kristaller, trillade man ner i en sjö drunknade man direkt och och slussades tillbaka till något ställe en bit bort. Och några monster jagade ner en lite nu och då och jag kunde inte springa :C När jag var helt klar med uppdraget, som för övrigt var meningslöst ändå så gav jag upp. Jag joinade inte för att spela något jävla fantasyspel. Dessutom började jag bli illamående över det. Klarar typ inga spel alls utan att bli så sjukt illamående av de, då kurar jag ihop i fostersällning och ligger under täcke i flera timmar och önskar att jag bara dog där och då. Blir helt shaky. Inte kul helt enkelt.

Så i alla fall så skulle jag in i bloggen och tittade runt på blogg.se's starsida där de bästa inläggen hamnar. Och vad fick man se då? Hoho.. Jo om inte en spyfärgad "smoothie". Den kallar det hälsokost, alltså hade man varit hungrig och det där hade varit det enda som fanns att tillgå hade jag svultit hellre tror jag. Bild och recept och sånt finns här. Att sen massa har kommenterat det med "åh så gott det ser ut" är ju bara äckligt :C Det finns en anledning till att avokado troligen inte traditionellt sett blandas med kanel om man säger så...

Kan ju inte påstå att jag känner mig mindre illamående nu.

Kommentera

Publiceras ej