I väntan på att klockan ska bli tre

0kommentarer

Jag har varit sugen på chips och selleri i snart en månad. I kombination alltså. Nu är chips något som jag käkar på sin höjd på fest. Och eftersom jag aldrig festar så blir det aldrig att det blir några chips. Käkar inte godis heller (mer än choklad, och då inte för att jag är en sån som älskar choklad mer än allt annat som man kan äta utan för att det råkar finnas hemma). Förklarade det delikata problemet för meine mutter igår och hon föreslog att jag kanske bara hade typ saltbrist i kroppen eller något.

Så idag till nattsnacks blir det väldigt saltig makaronsoppa med både hallomiost bitar och nån slags parmaskinka sönderriven (hade bara en slice så det är inte så mycket - vilket är tur för det är den utan tvekan äckliaste skinkan som finns, dock mest i synnerhet till honungsmelon... Som jag för övrigt är överkänslig mot... Men ahhhh)... Och gröna ärtor i det, sen massa ketchup och nån chilisås historia + olivolja för att ... Liksom why not? Sen har det stått i en kastrull på spisen i tre timmar snart. Så det har väl gottat till sig ännu mer. Kan dock inte direkt påstå att jag är så värst hungrig, mer sugen på det faktum att det ligger där och väntar på mig och är salt och smarrigt!

Undertiden smarrigheterna förtärs blir det att kolla på ett avsnitt av Freaks And Geeks, seriöst en serie man bör ha sett. Om man redan sett den (svår att missa då den går/gått på tv) men för länge sedan så bör man se den igen. Helt underbar I must say. Eheheehm... Jag skulle hämta upp imdb länken ovan och gick då till just imdb och då visas denna bild:


Jag läste det som "EXTREMT HÖGTSATT & OTROLIG NÄSA" jag kollade på bilden och typ "ja jo han har en rätt kännbar näsa men varför kommenterar de den nu? Han har väl varit känd länge?"... Är det då man ska gå och lägga sig kanske?

Kommentera

Publiceras ej