In flames xD

0kommentarer

Drömde om en backhoppningsbana som man såg från den lägenhet jag av nån anledning befann mig i. Sen var jag där vid backhoppningsbanan. Det var tävling och stora godståg var de som tävlades i backhoppningsbanan. Det var typ fyra olika tävlanden för de olika elementen. De första tre gick som "på räls" höhö xD men när fjärde kommit ner från backen så började den brinna och jag blev inklämd mellan den brinnande vagnen och resterande rälsar. Ingen annan såg att det brann från vagnen, men jag hittade en nödtelefon som satt på nån vägg i närheten och ringde tågbolaget eller så. Sen klämde jag mig ut från det brinnande tåget och resten av bangården och sprang till stationen eller vad det var för att förvarna de andra som var där. Försökte ringa 112 men slog fel nummer hela tiden, typ 221. 121 osv. Fick syn på nån jag kände i folkhavet och började förfölja den för att kunna säga till henne att det brann. Men när jag kom i kapp så var det en helt annan person. And she already knew.. Dock kom aldrig nån brandbil eller så medan jag befann mig i den drömmen. För sen var det dags för nästa dröm...

Var nån forever alone typ som lyckades hitta ett dataprogram, typ en chatbot eller något. Chattade med detta program dagligen i flera veckors tid. Chatboten var typ vampyr men "snäll" sådan. Sen efter mycket om och men så "kläcktes" vampyrchatboten och blev fulländad, dvs den kom ut genom datorn. Med tänderna först, den hade typ asbred käft med de klassiska vampyrtänderna. Men när resten av den hade kommit ut så var det en smal, rätt kort, krulltott kille, typ en hipster. Men det tog inte många ögonblick förrän denna dude hade gjort "rent hus" på människor, det låg döda överallt i hela byggnaden (kontorsbyggnad). Ett team utrustade sig med typ nått gevär som kastar ut pilar mot offret och den andra ett vanligt gevär med patroner. De fångade in vampyren och började skjuta på honom. Men han dog ju inte för det utan hade typ pil genom skallen osv. (För det måste ju typ vara silverpåle i hjärtat)..

Kommentera

Publiceras ej