Jag ser rött.

0kommentarer

Tror inte någon förstår hur pass ljudkänslig jag är ibland, eller rätt ofta. Ljud är genuint obehagliga när man inte vill höra annat än typ sina egna tankar. Oftast går det att filtrera bort, men inte när man försöker koncentrera sig på något och blir störd mitt i. Alla ljud som uppkommer därefter får mig att se rött. Och när jag ser rött vill jag bara en sak. Och hade jag gjort den saken hade jag troligen hamnat i fängelse. Har två ordentliga ljudmaskiner som verkar ha satt som sitt livs uppgift att vara episkt störiga. Det ena är hunden, men han är bara efterbliven på så många plan som helst. Det andra är min mammas man. Oh sweet lord. Om han visste hur jävla passionerat hatad han är. Tror han skulle känna sig hedrad om han visste hur mycket jag hatar i princip ALLT han gör.

Jag har varit vaken i 19 timmar, skulle gärna vara vaken längre men jag vill inte umgås med honom därför väljer jag att sova. Dessvärre lyckas han idag också (liksom igår) att föra så pass mycket oväsen att jag vaknar efter att ha sovit max 1 timme. FML. FML. FML. FML. En sak om jag hade vaknat till och sen hade det varit tyst nog att kunna somna om direkt. MEN NEJ. Då skulle han dammsuga med våran efterblivna mongodammsugare som piper och tjuter - jag brukar använda hörselkåpor när jag dammsuger med den eftersom man får tinitus annars. Denna maskin från helvetet nyttjade han runt platsen där jag ligger och försöker sova med händerna demonstrativt lagda för öronen och han undslipper orden "Ska bara ta det grövsta" .... ?! Här ligger man helt däckad och verkligen försöker sova och så kommer han och SKA BARA dammsuga. Hur idiotisk får man lov att bli? Nu kan jag inte sova alls. Och störningsmoment ett; hunden har satt igång och gnälla efter mat. Kommer jag någonsin att få sova?

Please just kill me now?!

Kommentera

Publiceras ej