Kul med folk som försöker skrämmas

0kommentarer

Not really.
Men jag åker aldrig buss. Inte varit på en buss sen i somras. Så länge jag inte går i sömnen förstås. Såattee.. Nej.


Han:
Varför inte visa ansiktet ..
Du är ju jättesöt .....
Har alltid gillat din kropp
OCH nu har jag sett den
Du är så jävla sexig
Hoppas vi ses mer på bussen ??????????
kram

Jag:
what?

Han:
see you tonight

Jag:
lycka till med det :D

Han:
Sorry kunde inte igår
En annan gång måste få hålla om dig Du är så vacker
Kram

Jag:
Vad för bussträcka åker du?

Han:
Åker inte KÖR

Jag:
kör då? :P

Han:
Ha en bra dag Honey
The Bussdriver from nowhere

Jag:
have fun med den du tror är mig :)

Han:
Ska Vi ha när Vi ses
Kram

Jag:
det lär vi aldrig göra, eftersom jag aldrig åker buss :P



Det är så långt det gått hittills. Och man blir inte direkt sugen på att åka buss nu heller x)

Kommentera

Publiceras ej