Sexdröm out of the ordinary

0kommentarer

Drömde om en dude jag chattar med men aldrig har träffat. Han kom hit till mig utan förvarning en natt (ofc i drömmen) och typ bara började hångla ner mig i sängen. Vi typ såg nån film eller något och jag satt med ryggen mot honom som han utan direkt förvarning saggade ner därefter vände jag mig om och fortsatte kyssandet när han var ontop så passade han även på att typ pulla mig, samtidigt som han berättade att han hade en 7årig son i England. Somnade eller något i drömmen. När jag vaknade så var han borta och jag tänkte "oh shit nu går han runt och snor saker!" så jag reser mig upp ur sängen och gläntar på dörren, men ser att han står och pratar i en mobil. Återgår till sängen och börjar skriva om den absurda händelsen med en kompis på msn. Sen typ försvinner han ett tag på riktigt. Men kommer tillbaka och då är han inte ensam. Utan det visar sig att han har en pojkvän.... Han säger "nu ska jag visa dig hur det ska gå till på riktigt!" till den andra duden och halar fram en -enorm- dildo, jag typ är på väg att protestera men dildon ges till den andra duden och de försvinner ur mitt synfält några minuter.. Jag vänder mig om och börjar chatta ännu mer med min kompis om det absurda som håller på att ske. När han är klar med dildon så återkommer han till mig...

 

Men då har drömmen tagit slut och jag har vaknat <3

Kommentera

Publiceras ej