Ämne: Re: Jag vill knulla dig i kväll, fin ns i Ystad!

1kommentarer

Han: !

Jag: jag vill inte knulla dig varken nu eller senare.

Han: Säg till om du ångrar dig, du kan få tre tusen för besväret.

Jag: Är för fan ingen jävla hora!

Han: Det sa jag inte, det är ju inte så att du går på gatan, men visst erkänn att du blir kåt av tanken att bli köpt..

Jag: Nej? Inte ett dugg.

Han: Inte??? Då är du en av få.. Skulle du inte kunna ha nytta av lite extra cash då?

Jag: Ja men jag vill inte sälja mig för det. Det är prostitution även om man inte går på gatan.

Han: Men om jag skickar några bilder, om jag är nån du kunde haft sex med ändå så är ju pengarna bara bonus? Inte sugen i kväll? Var exakt bor du?

Jag: Kristianstadsvägen 51






Sådana här mailkonversationer gör mig extremt oglad. Betala någon för en sexuell "tjänst" är inget mindre än prositution. Även om man inte går på gatan. Fine om honan i fråga vill sälja sex. Men att maila randoms? Han fick adressen till polisstationen i Ystad. Trevligt värre om han tar sig dit. Det är där torskar hör hemma.

1 kommentarer

Anonym

31 Jan 2012 01:51

Hahaha! Fan va win! XD

Kommentera

Publiceras ej