Blöt ner mig bara!

0kommentarer

Drömde något mindre skruvat i natt men ändå för mig rätt skruvat....

En dude jag träffat irl men som brutit all kontakt med mig, överallt (irl) tog helt plötsligt tillbaka moi utan att jag fick en orsak till detta. Utan det tuffade på som innan fast mer in the reality (i drömmen). Sen var det på nån skola eller likn, jag och två andra som jag kände hyfsat väl som satt och käkade vid ett bord. In kommer två killar och ska till att spruta vatten på oss. Jag känner igen en detalj som de har med sig och "gnäller" på det, de blir sura och går ut en sväng innan de kommer tillbaka och verkligen sprutar ner oss med vatten, så att inte en smula torra kläder finns. Sen försöker jag hitta torra kläder men kammar hem noll. Sen är jag typ hos mormor och ska sova över där. Det finns dock två katter i rummet som inte går att hantera, men när vi lagt oss så kommer den ena katten nära nog att man kan ta på den.

Kommentera

Publiceras ej