Det var det sjukaste?

1kommentarer

Drömde om att en grupp människor spelade ett slags reality spel i massa dubbebemärkelse. Det var typ som mario med olika banor (faktum är att första banan var just mario). När man väl var inne i banlandet med alla banor - man kom dit när man hade klarat första banan. Så fick man välja vilken bana man ville - precis som i mario i nintendp 64! De var även banor i olika miljöer typ öken, banor med bara nät att klänga i osv. Väldigt mario aktigt.

Sen kom väl sista banan eller något, det började med att man såg killen slängas ner i en trång bur. En metallborr kom ut genom en vägg och enligt spelet skulle den skala av honom all hud. Så skedde inte utan han "bara" fick huden avskalad på halsen. Sen åkte han blödande ut på ett rullband där övriga extremiter skars av. Man fick som spelande se till att inga defekta kroppsdelar forslades vidare (man såg tex sprickor på tårna). Killen forslades vidare till något rum där det satt en (som jag uppfattar det kvinna) person med kuk. Tanken var nu att killen skulle suga av kuken och samtidigt förblöda. Personen med kuken tände på att se sin kuk vara inne i en hals medan halsägaren förblödde av ansträngningen.

 

Sen vaknade jag. Lullade på max 2min på lite olika sidor innan jag rörde mig liiiiiiiiiiiiite och helt plötsligt kände hur något rann ur fittan (detta något är då mens). Såååatteeee.... Det var det sjukaste? (IT'S A SIGN!)

1 kommentarer

Anonym

02 Jan 2012 14:58

Yikes, måste ju säga du har väldigt livliga drömmar om inte annat :P

Låter som något ur en nördig porrfilm à la saw ><

Kommentera

Publiceras ej