Enorm, mental facepalm.

0kommentarer

Mentaldisease säger:
fick reda på saker jag inte ville veta om nummer tre i helgen
han som är 22 i dagsläget vill säga

Friend säger:
vadå för något?

Mentaldisease säger:
hans raggningssätt är så primitivt att jag blir kallsvettig av panik
han ska tydligen göra sådana där ljud man gör när man försöker locka till sig katter?!
typ "kom då kissen, kisssssss kissss kisss"
enorm, mental facepalm på det
och det har man legat med?!

Friend säger:
vi alla har våra saker vi inte är stolta över 

Mentaldisease säger:
*** frågade "vilka fan ligger du med egentligen?" när jag berättade det  
jag svarade "jag vet inte"

Friend säger:
fail  
du var iaf full

Mentaldisease säger:
ja får trösta mig med det  

Friend säger:
det man inte minns har inte hänt btw
och en gång är ingen gång

Kommentera

Publiceras ej