LOTR association

0kommentarer

Har blivit lite less på all fokusering kring ämnet sex. Känns som det är vad allt handlar om hela tiden. Nonstop. Varken mer eller mindre. Det är nice att ha det men precis allt kan ju egentligen inte kretsa kring sex, eller? Är väl som med killen som dumpade mig för att jag skrev för mkt om sex, det blev tråkigt och intetsägande till slut. Och jag håller med honom om det, faktiskt. Fast med honom så sextrollade jag iofs så det är väl inte så knäppt om han dissade till sist. Men liksom vad ska man göra förutom att ha sin monementala Sauron look påslagen?



Är less på att inte ha någon direkt vän. Nån att bara vara med utan att ha sex eller endast prata om just sex. Då kan man ju fråga sig varför jag inte går ut och skaffar vänner? Men hur lätt är det på en skala? Är arbetslös, pluggar inte någonting och bor ute i ödemarken. Jag kan vara ute och ränna varje dag i flera timmar utan att träffa en endaste liten människa. Eller så träffar jag grannarna som är på en helt annan nivå. Har typ aldrig pratat med någon av de så det lär ju inte ske. Internet är ju en bra plats att lära känna folk på men känns som att jag nästan uteslutande är med på sidor med sexuell prägel ofta man kan hitta nån kul typ där som inte vill knulla en? Det är iofs inte helt sant, är med på andra icke sexuella sidor med men kammar hem noll där. Önskar att allt var lättare.

Kommentera

Publiceras ej