Oh sweet lord

0kommentarer

This makes me insane in my fucking brain - musikaliskt då :3


Tisdag idag då. Planen för dagen är att sova, frågan är bara när. Är törstig så törsten ska jag släcka innan jag går och lägger mig. Men dricker man något (och mycket vilket jag planerar då jag inte druckit något sen igår kväll) så kommer jag bli kissnödig. Och visserligen kan man sova när man är kissnödig, fast risken är ju att man är askissnödig när man vaknar och då är man ju så jävla lat att man inte orkar gå upp direkt. Typ ligga vid datorn och vara askissnödig är ju sååå kul. Not. Sen är frågan också vad man ska dricka... Te känns givet men blev sugen på mjölk eller kanske syrénsaft... Kanske äppelmust eller bara plain vatten? Kanske allt. Men då blir man ju verkligen sanslöst pissnödig xD

Har förlagt mina handledsvärmare. Det suger eftersom det känns som om de behövs nu. Fast när jag tänker på det har jag ett annat par här brevid, att jag inte tänkt på att jag kan ha de istället :3 IQ badboll. Men ah ömmande leder är ju nice. Not. Och så har jag ett spel jag borde fixa med innan jag somnar, eftersom jag troligen inte kommer orka med att göra det senare idag. I och för sig har jag till kl 6 i morgonbitti på mig att göra vid det och det tar trots allt bara en 15-20 min eller en halvtimme som mest (om man är riktig oangagerad) men tja ändå. Det är tradigt. Man kan ju fråga sig varför man spelar ett spel man tycker är tradigt. Men på samma gång är det kul :3 Har satt i gång med ett inofficiellt nyårsmål får se om jag slutför det eller om jag gör om det innan jag mer kan officiellt nämna vad det är. Hörde att det kanske skulle komma snö typ i veckan. Lär ju inte bli så långvarigt. Men ska väl däcka nu snart...

Kommentera

Publiceras ej