Sömn på ~3 timmar:

0kommentarer

Somnade visst... Och drömde att jag var i en värld blandad av olika tvserier och karaktärer. Typ mest karaktärer från The Ghost Whisperer (utom Melinda själv). Det var en värld bestående av en tågstation, ett universitet, ett lyxhotell och en stuga på landet. På landet var det fyra karaktärer i huvudsak, det var en djurexpert, en mamma och två barn i åldern ~6-11år (pojkar) dessa skulle spela in ett idylliskt tvprogram om djur tillsammans, så jag antar att det fanns ett filmcrew i närheten med. Det var sådär sött och pluttinuttigt.

Själv åkte jag till och från skolan, jag verkar ha bott på hotellet. På tågstationen beslöt de sig en dag för att ha ett spel som var baserat på en skräckfilm. Typ det ropades ut i högtalarna att spelet skulle börja så att folk fick en chans att ta sig därifrån och sen blev man inlåst på området till typ dagen efter och inga lampor skulle vara tända... Men det gjorde inte så mycket eftersom det var dagtid (dygnet runt?) och de hade en stor park de kunde vara i.

När jag väl kom till skolan så att jag och stickade en allt för smal mössa i blått och lila garn (randigt). Jag klagade  över smalheten och skolans bimbo kom till undsättning (mot min vilja?). Fler personer började lägga sig i min mössa. Typ "Varför har du stickat så länge om du vet att den är för smal?". Bimbon drog fram sin egna loom med ett mönster till en mössa med en borderad dansare på. Försökte ge ett gott råd till henne men hon avböjde snäsigt. 

I hotellets matsal senare hörde jag någon nynna på en låt jag kände igen som "men lol det är ju *** kompis bands låt" och en sekund senare dök snubben som nynnat upp. Han tyckte sig känna igen mig från något. Och sen dök hans pappa upp (som spelar Tim Flaherty i TGW). Han kände igen mig ännu mer och jag kände igen honom från något ställe. Gav honom en kram rent artighetsmässtigt, fick en till tillbaka samt att han kysste mig och sen började försöka hångla med mig. Jag backade några steg med äcklad min, han kom efter med utsträckta armar och byxorna nere vid knäna med kuken stående juckandes mot mitt håll. Han brottade ner mig på golvet och typ torrjuckade i luften. Slingrade mig ur greppet och ringde min mamma (för att få backup från familjen).

Sen var jag mer mig själv, ute på en långvandring med mina båda hundar, det var en massa andra människor där och målet var en strand. Jag släppte hundarna för att de skulle gå lite mer fritt och hamnade en bra bit bakom dem sen när de busat av sig det mesta. När jag började komma i kapp så hade min favorit av hundarna fått ett nytt halsband på sig och hon hade blivit klippt jätte, jätte fult även den andra hunden tycktes ha blivit 'adopterad' av en annan som var där. Ofrånkomligt assur blev jag och kopplade mina hundar och gick.

Kommentera

Publiceras ej