Vet inte om jag ska skratta eller gråta men...

0kommentarer

Kan inte undgå att se det ironiska i det påståendet jag har träffat på flertalet personer på nätet (oberoende av varandra) som har haft om mig. Tydligen ska jag vara en slampa som ligger runt en jävla massa XD Oh sweet lord! Det är rätt underhållande påstående to be honest x) Men fakta är snarare att:

*Jag har legat med färre än 10 personer.
*Jag har gått över 400 dagar utan sex vid fler än ett tillfälle.
*Jag har aldrig haft ett förhållande och således aldrig varit otrogen (känns som en slampig grej att göra liksom).

Sen vet jag väl inte om de som nu tror jag är slampig kommer läsa det här någonsin, eller ens tro på det men ah skitsamma. Men kan väl inte neka till att de sexupplevelser jag har haft har varit överlag rätt vilda men det är ju en annan sak liksom :P

Kommentera

Publiceras ej