Oväder och skumma hus

0kommentarer

Drömde att vi letade efter en hund att adoptera. Vi hittade ett "special case" som var ett barn som växt upp som hund och behövde ett nytt hem, som hund. Sagt och gjort vi åkte en kort sträcka till typ grannbyn och tittade på henne. Sen mulnade det till ordentligt och vi blev erbjudna att stanna över natten. De andra nappade på erbjudandet men jag ville promt hem igen så jag gick hem. Då slog ovädret till när det bara var några 100-50 meter kvar hem. Gick en omväg för att försöka få en uppfattning om vad för sorts oväder det rörde sig om. Men innan jag hann se så såg jag folk som sprang skrikande i motsatt riktning så jag gjorde det samma. Resterande väg hem var isbana så jag försökte springa så fort som bara möjligt men det var sjukt svårt. Sen lyckades jag komma innanför dörrarna. Låste dörren och började gå runt i hela huset för att låsa andra fönster och dörrar, upptäckte på det sättet fler rum som jag inte sett tidigare efter ett tag hörde och såg jag att folk hade gått in i huset som skydd så jag beordade alla som stod utanför huset att gå in de också. Nu hade det blivit knähögt vatten utanför och jag anade att det var en tornado som drog fram,

Nån sekvens av drömmen skulle jag bada bastu hemma hos nån annan. Bastun var ljummen så jag gick in och lämnade dörren öppen. Bastun var kolsvart och av ljuset från resten av rummet kunde jag se det där vattnet man ska slänga på det varma i bastun. Men det var typ skurvatten som man skulle hutta på det. 

Under veckan som varit har jag även drömt;
1. Att jag och en internetkompis hittade en kille från k6 eller liknande som vi började ha nån form av trekant med. I alla fall så att det blev några avsugningar av honom.
2. Jag var inne i några banor av Mario från Nintendo 64, Typ banan där man kan gå in via två olika tavlor för att komma in i världen som stor vs liten. Har ingen aning om vad jag skulle göra där dock.
3. En by blev under natten blev attackerad av en veloceraptor och när vi fångade den och skulle avliva den hade den förvanlandts till min vov :c
avsugning, bastu, drömmar, konstiga drömmar, oväder, trekant,

Kommentera

Publiceras ej