Skrik och panik

0kommentarer

Drömt skapligt mkt senaste tiden men inte tyckt det varit lönt att skriva ner förrän det började bygga upp lite fler drömmar sådär. Och jag har ju kommit ihåg de flera dagar från att de 'inträffat'. Men ah. Eller jag minns kanske inte alla detaljer och sådär nu men... Ja..

... Fast nä... Nevermind på senaste drömmen... För weird för att skriva ner :D Men i går drömde jag att jag hade supit som fan dagen innan (i drömmen då) och sen på morgonen börjat taffsa på mig själv och inse efter mycket om och men att jag nog var gravid. Typ ångest och panik. Delux.

Drömmen dessförinnan var typ under en filminspelning fast ändå inte? Typ dokumentär filminspelning kanske? Vi skulle befria en tjej som blivit tillfångatagen av nån gerilla. Så blev det skottlossning och alla började skjuta på varandra i gerillan. Till sist var det nån som sköt med ett raketgevär så alla i gerillan dog och resten "flög" iväg av kraften i vapnet. Tjejen landade typ 10meter från platsen men kunde ändå resa sig och gå in mot staden, sen tog hon bussen hem. Och jag började gå i skymningen hemmåt även om det var en sjukt lång sträcka att gå.



Ehehehem jag kom på att jag drömde en mindre skruvad dröm i natt. Drömde att jag blev analknullad av en sjukt stor och grov kuk xD (Önskedröm? xD)

Kommentera

Publiceras ej