Bunneh warzone

0kommentarer



Jag borde sova eftersom jag ska upp tidigt "i morgon" dvs senare idag. Men jag blev fast i en skypekonversation av episka proportioner. Bråk mellan två sidor. Den ena som inte kan ta kritik, tar åt sig A-L-L-T och tycker att deras åsikt är den enda korrekta och alla andra har fel och har de inte fel ska man missuppfatta så man får rätt ändå även om man har fel. Och andra sidan som försöker, i flera timmar, att övertyga den första sidan om att de får ha en egen åsikt men om de får ha sina åsikter ska sida 2 också få ha sina. Det gick åt helvete alla gånger som sida 2 försökte få sida 1 att inse detta. Ytterst underhållande för sida 2. Ytterst frustrerande för sida 1. Jag höll mig iofs helt utanför hela konversationen och skrev bara lite då och då men ändå.

Sen ritade jag den här fina kaninen på en toalettpappersrulle och fotade den i skype, där sida 2 höll "konferanssamtal" i skype med cam och grejer. Eftersom bråket i grund och botten har mycket med just kaniner att göra. Eller inte kaniner i sig men det är en viktig bit rekvisita om det bråket hade blivit film/teater.

Kommentera

Publiceras ej