Dricker jag diskmedel?

0kommentarer

Gjorde just te till mig själv, dricker massor av te <3 Av ren lathet hällde jag kokande vatten i kannan och sen även mjölk för jag orkar inte ta upp paketet till mig. När jag väl häller ut blandningen i koppen blir det skumm på ytan, skummet är fortfarande kvar i koppen. Så jag undrar om det är diskmedel jag dricker nu? Tillsammans med te förstås. Men då kan man fråga sig om det är koppen som är den skylldiga för i kannan ser det inte ut att vara bubbligt. Men koppen stod inne i koppskåpet det gjorde inte kannan... Teet smakar inte konstigare än vanligt (smaksatt te: havtorn och skogsbär <3) men jag antar att om det nu är diskmedel så dör man väl knappast.. Är väl mer troligt att man börjar kaskadspy. Det ska ju innehålla kräkmedel så att man inte ska förtära det och gör man det så åker det ut av sig själv.

Kommentera

Publiceras ej