Konstiga ryck man kan få ibland

0kommentarer

Knepig sovtid i helgen ledde till att jag när jag kom hem igen la mig och sov några timmar, vaknade vid 7 tiden på kvällen och har varit vaken sen dess. Trots att jag nån gång på natten kände mig sjukt trött men körde på "men jag måste borsta tänderna först" tätt följt av "men jag orkar inte just nu" så det blev inte av helt enkelt. Och på morgonen så fick jag tokryck och plockade ur hela diskmaskinen från disk (som var diskad) och rände runt och tömde typ huset på disk och stoppade i lika mycket disk igen. Som om inte det städtaget varit nog så samlade jag ihop smutstvätt, rensade bort vissna löv ur blomkrukorna och städade kattlådorna. Jag som i princip aldrig någonsin städar, ever. Min mamma lär väl tro att jag vill ha något och därför passar upp på hushållsarbetet mera men jag har inga sådana planer riktigt ännu, även om det givetvis finns saker som jag väldigt gärna vill ha men jag vet att det skiter sig i slutänden ändå så orka? Det är typ värsta vårkänslan på gång, var 20 grader ute när jag kom hem igår, övervägde att sova ute på gräsmattan men det kanske behöver bli lite varmare för det. I synnerhet eftersom det var massa minusgrader i morse..

Kommentera

Publiceras ej