Miserabel.

0kommentarer



Nästa steg i att vara överjävlig mot lättpåverkade människor som tar åt sig allt på fel sätt - inlett. Personen i fråga blir typ paranoid när någon gör en medlemssida med ett namn som påminner om hennes. Därför gjorde jag idag slag i saken och gjorde en användarsida med liknande namn och liknande utseende som hennes. Hon kommer flippa som fan när hon ser detta (om så kommer ske). Och jag kommer inte röja min identitet alls <3

Jag sitter här och har ont. Och ja jag är gnällig som fan. Men gör det ont så gör det väl? Det suger rätt rejält att ha fucked upp leder, de går ju inte att vila heller direkt. Eller ja det gör de väl men hur kul är det då? Men men det är bara att bita ihop och se glad ut. Även när man fantiserar om amputation. 

Borde plugga körkortsteori men alla säger att det går att hitta på nätet. Jag måste vara blind för jag hittar typ ingenting på nätet. Jag hittar typ max 5 olika filmer på körkortsportalen eller vad det heter. Visst 5 filmer kan jag titta på men det känns ju som om det är lite mer än så man ska plugga in? Har ingen bok eller så heller, vilket känns som något som alla andra man sett som pluggat för körkortet har haft. Nån som har pejl på sådant?

Kommentera

Publiceras ej