homoerotiska nattdrömmar

0kommentarer

Drömde nån form av sexdröm, jag kommer inte ihåg mkt av det men ska väl försöka grunna på det lite. Vet iaf att det var först en dröm och sen smälte den ihop med en annan och sen en trejde och de två sista var sexdrömmar xD Av det jag minns iaf så var jag på typ ett internat eller liknande. Jag gick ut och tog ur ett glasspaket [aprikos&kola] ur frysen och tog en sked och satte mig i ett hörn vid en tv och började äta direkt ur paketet. Två sittplatser bort satt redan en filur och ugglade vid tvn. Sen kom det en tjej och satte sig vid mig, hon blev sjukt suktad av glassen. Så jag typ teasade henne hardcore, när jag sen väl spillde glass på tröjan så smaskade hon i sig det. Spillde lite till, fast medvetet, och då slickade hon upp det längs med halsen. Sen tror jag bara vi skippade glassen och typ började hångla eller något.

Steg tre i drömmen var iaf tjejsex all over. Fast utan oralsex och utan nån form av penetration, så det var väl rätt udda konstellation. Jag var underst och tjejen satt mest och juckade och stönade och hade sig. I och för sig gled den drömmen mer in i ett halvvaket tillstånd där drömmen fortgick i mer straight anda :3

Kommentera

Publiceras ej