Läskiga drömmar

0kommentarer

Drömde om några som skulle vakta ett hus eller om de vaktade huset utan att blivit tillfrågade... Men hur som helst så låg/stod det en grymt stor dildo på ett bord i köket. De gjorde inget med dildon och dagarna tuffade på. De var helt ensamma i huset men efter några dagar så tog den ena upp dildon och såg att den var nyanvänd (rester av bajs på toppen xD). Den personen tänkte tillbaka på hur dildon sett ut under veckan och kom fram till att den använts fler gånger. Lite sådär läskigt när man är själv i ett hus och ingen man känner använt dildon.

Sen drömde jag att min morsa hade gift om sig med en gammal klasskompis till mig (jämngammal med mig också). Och då skulle vårat hus byggas om, jag klättrar upp och lägger mig i sängen vid laptopen men råkar sen se fönstret (som inte finns i mitt rum) att nån gubbe stirrar in på mig (från andra våningen) varvid jag gallskriker av förvåning.

Kommentera

Publiceras ej