Till hönsfågeln

0kommentarer

Tror iofs inte att detta kommer läsas, det är nog ett avslutat kapitel även för dig. Det är det i alla fall för mig. Nu roas jag bara av det eftersom jag inser att ni passar ihop bättre. Har kommit till insikt med en massa saker den senaste tiden. Men ser ingen poäng med att sprida insikterna för vinden och låta alla som läser detta få veta vad det är för något. Men en grej kan jag ju iaf säga, medlemskapet på porrigt kommer bli erat förhållandes död, inte nu kanske inte ens i år men förr eller senare. Kanske inte sidan i sig men det har ju öppnat en helt ny värld för nån som inte visste att den fanns (eller inte ville kännas vid den). Jag skiter fullständigt i om ni ska vara medlemmar där och charma livet ur alla med publika bilder så du får läsa despreata killars roliga mail once again. I couldnt care less (even if i think its rather funny tbh). Men, men.

Förstår inte varför L målas upp som avundsjuk dock, hon har ju redan pv det enda hon vill ha är sin BFF tillbaka men det går ju inte mer eftersom hon förändrats (på gott och ont). Ont för deras relation är kaputt men det kanske skulle blivit så ändå om det nu blev det den här vägen.

Men en sak jag inte kan förstå är varför du promt ska till och publicera nakenbilder på alla tjejer du legat med, är det nån slags bekräfelsebehov som måste få utlopp, för fler mail lär du ju knappast få så många av pga det. Om ni nu älskar varandra, efter en månad, varför finns då behovet att visa upp hennes bakdel för hela världen? Nån charmig, snygg kille kommer ju charma häcken av henne förr eller senare och då är det risk för bye, bye för din del. (Vet hon om att du har porrstash av ex kvar? Happy about it?).

Aja du är iaf borttagen på skype/msn men inte blockad på varken porrigt eller nån annan sida heller för den delen. För egen del hade det varit trevligt om kvarvarande bilder och filmer avlivades men det lär du inte göra, det är inte din stil (iom bilderna på ex jag hittade i din dator). Kan ta bort det jag har men finns väl ingen garanti på något om man inte gör det själv iofs x) Aja pladder pladder! Lär inte läsas heller så ah.

Good luck!

Kommentera

Publiceras ej